Часи зараз нелегкі, в країні іде війна. Треба знати та вміти себе захистити, якщо біда прийде до нашого дому, а тому наступну інформацію потрібно знати кожному. Дай Боже щоб ця інформація ніколи і нікому не стала в нагоді! Миру всім!
"Тривожний" рюкзак"
Зупинка кровотечі
Батьківські збори 10.12.2014
КОГДА РОДИТЕЛИ ТРУДЯТСЯ , А ДЕТИ НАСЛАЖДАЮТСЯ ЖИЗНЬЮ , ВНУКИ БУДУТ ПРОСИТЬ МИЛОСТЫНЮ !!! (Японская пословица)
Міністерство освіти і науки України (МОН) затвердило структуру 2014/2015 на навчальний рік. Про це йдеться в листі Міносвіти від 11.06.2014р. №1/9-303, повідомила прес-служба МОН.
Згідно з листом, Міністерство освіти і науки України рекомендує навчальні заняття організувати за семестровою системою:
- І семестр – з 1 вересня до 26 грудня (27 для шкіл, які працюють за шестиденним робочим тижнем);
- ІІ семестр – з 12 січня до 29 (30) травня.
Канікули рекомендується провести в такі терміни:
- осінні з 27 жовтня до 2 листопада;
- зимові з 29 грудня до 11 січня;
- весняні з 23 до 29 березня.
„Здорова людина –
найдорогоцінніший витвір природи”
(Томас Карлейль )
Шановні
батьки, Ваша дитина протягом канікул буде перебувати під Вашим пильним
наглядом, тому просимо Вас
Згідно ст. 150 Сімейного кодексу України батьки зобов'язані виховувати дитину в дусі
поваги до прав та свобод інших людей, любові до своєї сім'ї та родини, свого
народу, своєї Батьківщини, піклуватися про здоров'я дитини, її фізичний,
духовний та моральний розвиток, забезпечити здобуття дитиною повної загальної
середньої освіти, готувати її до самостійного життя. Батьки зобов'язані поважати дитину. Передача
дитини на виховання іншим особам не звільняє батьків від обов'язку
батьківського піклування щодо неї. Забороняються будь-які види експлуатації
батьками своєї дитини, фізичні покарання дитини, а також застосування ними інших видів
покарань, які принижують людську гідність дитини.
• Пам”ятати
що дитина – це окрема особистість, яка має свої
власні почуття, бажання, думки, потреби, які потрібно поважати.
• Забезпечити
її фізичну безпеку. Впевнитись, що вона має телефони 101,102,103,104, імена та
телефони близьких родичів, сусідів.
• Навчити
її казати „Ні”, навчити захищатися, вміти поводити себе безпечно.
• Не
застосовувати фізичну та словесну агресію по відношенню до неї та до інших
людей.
• Знайти
час для щирої розмови з дитиною кожного дня. Ділитися з дитиною своїми
почуттями та думками.
• Пам”ятати
про її вік та про те, що вона має особисті особливості.
• Залучати
її до обговорення тих сімейних проблем, які можуть бути для неї доступними.
• Залучати дитину для створення
сімейних правил.
Батьківські збори 15.05.2014 року
Чтобы Ваши дети стали счастливее - приучайте Их с маленьких лет радоваться чужим успехам...© Серж Гудман
Батьківські збори 20.02.2014
Шановні батьки! Зверніть увагу. Якщо ви не бажаєте щоб фото вашої дитини було розміщено на сторінках блогу, повідомте про це, і фото буде обов'язково видалено. Дякую за розуміння.
Шановні батьки, зверніть увагу!
Шановні батьки, прохання заповнити анкету до 7.09
https://docs.google.com/forms/d/1HQOfuqYX0qgUIpRFsWssv0xMjY-wi5cvyF44uRnNV50/viewform
Поради батькам пятикласників
Шановні батьки!
В цьому році наша школа відзначає ювілей: 50 річницю з дня заснування. За цей час в ній навчалася величезна кількість учнів. І практично в кожній сім"ї наших пятикласників є випускники школи №1. Це батьки, дідусі, бабусі, брати та сестри. І тому ми вирішили до дня учителя підготувати проект: "Учні школи №1: вчора, сьогодні, завтра." Форма реалізації проекту - відеофільм. Для цього потрібно зняти на відео інтерв"ю з випускником школи - членом сім"ї учня 5-Б. Дитина виступає в ролі режисера та оператора. Пропонується дати відповіді на приблизний перелік питань ТУТ ВІДКРИВАЙТЕ. Відповідати можна не на всі питання, а за вашим бажанням. Відео повинно бути на 2-3хв. Якщо ви відчуваєте що відео вам не по "зубам", дайте письмові відповіді на запитання, та своє фото (бажано в електронному вигляді). Свої матеріали надайте, будь-ласка, до 1 жовтня, бо вони ще будуть потребувати монтажу, а на це також потрібен час, багато часу. Якщо у вас виникли запитання, звоніть класному керівникові.
БУДЬ-ЛАСКА, ДОПОМОЖІТЬ СВОЇМ ДІТЯМ! БЕЗ ВАШОЇ ДОПОМОГИ ЇМ НЕ ВПОРАТИСЬ.
Щиро дякую сім"ям Сеніна Данила та Ілюхіна Діми, які перші відгукнулися та надали своє відео.
Памятайте активні, порядні та розумні діти можуть бути лише в тих батьків, які витрачають на них часу в два рази більше ніж грошей.
Домашня робота: як навчити дитину самостійно робити уроки
https://docs.google.com/forms/d/1HQOfuqYX0qgUIpRFsWssv0xMjY-wi5cvyF44uRnNV50/viewform
Поради батькам пятикласників
1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.
2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.
3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.
4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.
5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.
6. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку.
7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.
8. Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу: "Як пройшов твій день у школі?". Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам'ятовуйте окремі імена, події та деталі, про які дитина вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про школу. Не пов'язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень.
9. Ваша дитина має оцінювати свою гарну успішність як нагороду, а неуспішність - як покарання. Якщо у дитини навчання йде добре, проявляйте частіше свою радість. Висловлюйте заклопотаність, якщо у дитини не все добре в школі. Постарайтеся наскільки можливо, не встановлювати покарань і заохочень вони можуть привести до емоційних проблем.
10. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Продемонструйте інтерес до цих завдань. Якщо дитина звертається до вас з питаннями, пов'язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.
11. З'ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв'язок між його інтересами і предметами, що вивчаються в школі. Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книги, подарувавши книгу, по якій поставлений фільм. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.
12. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли в житті дитини відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути великих змін чи порушень в домашній атмосфері. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі.
Структура 2013/2014 навчального року
Відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» 2013/2014 навчальний рік розпочинається 1 вересня святом – День знань – і закінчується не пізніше 1 липня.
Навчальні заняття організовуються за семестровою системою: І семестр – з 2 вересня до 27 (28 для шкіл, які працюють за шестиденним робочим тижнем) грудня, ІІ семестр – з 13 січня до 30 (31) травня.
Закінчується навчальний рік проведенням навчальних екскурсій у 1-4 класах (2 – 5 червня), навчальних екскурсій та практики у 5-8 і 10 класах (2 червня – 13 червня) і державної підсумкової атестації випускників початкової (13 – 22 травня), основної (2 – 16 червня) і старшої (23-29 травня) школи.
Вручення документів про освіту рекомендуємо провести для випускників 9-х класів – 18-19 червня, 11-х класів – 31травня – 1 червня.
Упродовж навчального року для учнів проводяться канікули: орієнтовно, осінні – з 28 жовтня до 3 листопада, зимові з 30 грудня до 12 січня, весняні з 24 до 30 березня.
З урахуванням місцевих особливостей та кліматичних умов за погодженням з відповідними місцевими органами управління освітою можуть змінюватись структура навчального року та графік учнівських канікул, зокрема, проведення для учнів 1-го класу додаткових тижневих канікул; навчальну практику та навчальні екскурсії за рішенням закладу можна провести в інші терміни, або впродовж навчального року.
Затверджено нові вимоги до оцінювання школярів
Міністерством освіти затверджено орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти.
Відповідний наказ підписаний з метою організованого переходу на нові Державні стандарти та додержання державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів.
У документі зазначається, що вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів розроблені відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, і набувають чинності поетапно: у 1 класах загальноосвітніх навчальних закладів - з 2012/13 навчального року; у 2 класах - з 2013/14 навчального року; у 3 класах - з 2014/15 навчального року та у 4 класах - з 2015/16 навчального року відповідно.
Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи розроблені відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та наказу МОНмолодьспорту від 13.04. 2011 року № 329 "Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти".
Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи також набуватимуть чинності поетапно: у 5 класах загальноосвітніх навчальних закладів - з 2013/14 навчального року; 6 класах - з 2014/15 навчального року; 7 класах - з 2015/16 навчального року; 8 класах - з 2016/17 навчального року; 9 класах - з 2017/18 навчального року відповідно.
Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12-бальною шкалою.
Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти з предметів інваріантної складової навчального плану.
Відповідний наказ підписаний з метою організованого переходу на нові Державні стандарти та додержання державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів.
У документі зазначається, що вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів розроблені відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, і набувають чинності поетапно: у 1 класах загальноосвітніх навчальних закладів - з 2012/13 навчального року; у 2 класах - з 2013/14 навчального року; у 3 класах - з 2014/15 навчального року та у 4 класах - з 2015/16 навчального року відповідно.
Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи розроблені відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та наказу МОНмолодьспорту від 13.04. 2011 року № 329 "Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти".
Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи також набуватимуть чинності поетапно: у 5 класах загальноосвітніх навчальних закладів - з 2013/14 навчального року; 6 класах - з 2014/15 навчального року; 7 класах - з 2015/16 навчального року; 8 класах - з 2016/17 навчального року; 9 класах - з 2017/18 навчального року відповідно.
Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12-бальною шкалою.
Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти з предметів інваріантної складової навчального плану.
Класс! Дякую дуже важлива і потрібна інформація!
ОтветитьУдалить